Marketing pre developerov

Venujeme sa najmä natívnej,
teda nenútenej reklame a marketingu.

Cieľom našej práce je vytvárať obsah, ktorý bude na potencionálnych kupujúcich pôsobiť prirodzene. Pri nastavovaní marketingovej stratégie čerpáme z nášho know how pri predaji nehnuteľností v developerských projektoch.

Enter your quote

Tom Harry
1
Navrhnutie marketingovej (predajnej) stratégie
2
Vizuálna identita

Naming, brand & logo manuál

3
Webstránka

Spolupracujeme s odborníkmi, ktorí majú bohaté skúsenosti s najväčšími real estate projektami

4
Tvorba obsahu

Vizualizácie, 3D pohľady, flatwalk, textácie, grafika, digital

5
Sociálne siete

Tvorba kampaní a obsahu - foto, video projekcia, podklady od grafika, vizualizácie, stories, reels

6
PPC výkonostný marketing

Nastavenie reklamných účtov, Google Ads

7
PR projekty

Copywriting, články v novinách, rádio spoty, offline reklama, foldre, brožúry, billboardy

8
Analýza, operatíva a reporting